Τοπικές Ειδήσεις - Φιλελεύθερος

Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2011

Το παζαράκι ...με τα μάτια των μαθητών μας


Μαθητές της Στ 2

Το παζαράκι δεν μου άρεσε,  γιατί δεν είχε πολλές δραστηριότητες.

Ανδρέας Κονιδάρης  Στ2



Όλα ήταν απαίσια.  Εκτός από τα ψάρια που τα πήρατε από το pet shop.

Αντρέας  Στ2



Στο παζαράκι μου άρεσε που υπήρχαν το  ποδοσφαιράκι και το πινγκ-πονγκ. Επίσης μου άρεσαν τα Τουκ-Τουκ, αλλά δεν μου άρεσε που δεν μας αφήνατε να παίξουμε ποδόσφαιρο. Επίσης, ήταν ωραία η πίτσα και οι λουκουμάδες.

Γεώργιος Καράβης  Στ2  



Μου άρεσε η πίτσα και το πινγκ-πονγκ,  τα άλλα δεν μου άρεσαν πολύ.

Παναγιώτης Λάμπρου  Στ2



Μου άρεσαν πολύ τα Τουκ Τουκ και η πίτσα! Το παζαράκι ήταν φανταστικό!

Μυρτώ  Στ2




Μου άρεσε πιο πολύ η πίτσα και το Τουκ Τουκ!

Με πολλή αγάπη, 

Αγγελίνα  Στ 2



Από το παζαράκι μου άρεσαν τα τετράτροχα ποδήλατα, η διακόσμηση και η πίτσα. Μου άρεσαν επίσης τα πινγκ πονγκ  και τα ποδοσφαιράκια. Επίσης, οι χειροτεχνίες! Γενικά, φέτος ήταν το πιο ωραίο παζαράκι! (μην ξαναφέρετε χρυσόψαρα, μόνο μονομάχους)

Ευαγγελία Θεοδώρου Στ2



Το αρνητικό ήταν ότι έλειψε η πίτσα!  Το θετικό είναι ότι μου άρεσε η γωνιά του παραμυθιού.

Κορίνα Στ2



Στο παζαράκι μου άρεσαν τα αυτοκινήτακια Τουκ Τουκ, η πίτσα και το πινγκ-πονγκ. Τα άλλα ήταν απαίσια!

Σάββας Βασιλείου Στ2



Μου άρεσε η πίτσα και το πινγκ-πονγκ . όλα τα άλλα δεν μου άρεσαν τίποτα.

Αλέξης Ιωαννίδης Στ2



Μου άρεσε από το παζαράκι η πίτσα, το πινγκ-πονγκ και τα αυτοκινητάκια Τουκ Τουκ. Τα άλλα δεν μου άρεσαν.

Αντρέας Κυριακίδης Στ2



Στο παζαράκι του σχολείου μού άρεσαν πολύ τα τετράτροχα ποδήλατα, τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια που τραγούδησε η χορωδία, που δόθηκαν δώρα και τα κουστούμια των ανθρώπων που ντύθηκαν κάτι χριστουγεννιάτικο.



Εμένα μου άρεσαν τα Τουκ Τουκ και τα κοσμήματα. Επίσης, μου άρεσαν τα επιτραπέζια παιχνίδια και το χιονισμένο σκηνικό.

Άδα Αθανασιάδου Στ2



Το σαββατοκύριακο πέρασα πολύ καλά.  Πήγαμε στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι του σχολείου μου και μετά πήγαμε στο πάρκο. Το απόγευμα πήγαμε στο Burger King και πέρασα πολύ ωραία.

Γιώργος Καλαϊτσίδης Στ2





Μαθητές  της Δ1

Μου άρεσαν οι λουκουμάδες, η πίτσα και το Τουκ Τουκ. Δεν μου άρεσε το θέατρο!

Θα ήθελα η αυλή να έχει περισσότερα παιχνίδια όπως: φουσκωτό, τραμπολίνο και μουσική.

Δ1



Το παζαράκι του σχολείου μας ήταν υπέροχο. Μου άρεσαν τα φαγητά, τα παιγνίδια, οι κατασκευές και το Τουκ Τουκ. Το μόνο που δεν μου άρεσε ήταν το θέατρο. Εγώ θα ήθελα να βελτιώσουν την αυλή. Δηλαδή να έχουν πιο πολλά παιχνίδια εκεί.

Αντώνης Κυπραγόρας  Δ1



Στο παζαράκι του Σχολείου μού άρεσαν τα παιχνίδια, δεν μου άρεσε το θέατρο. Η εισήγησή μου είναι να βάλετε πιο πολλά παιχνίδια και κατασκευές.

Ελένη  Δ1



Μου άρεσε που έπαιξα με τους φίλους μου ποδόσφαιρο. Δεν μου άρεσε που μας θύμωναν όταν παίζαμε ποδόσφαιρο. Θα μου άρεσε να παίζουμε στο γήπεδο ποδοσφαίρου.

Ανδρέας Σιαμτάνης  Δ1



Στο παζαράκι μού άρεσαν τα παιχνίδια, τα ποτά και τα φαγητά και οι διαγωνισμοί. Δεν μου άρεσε το θέατρο. Δεν θέλω να αλλάξει το παζαράκι.

Εύα Κρίμε  Δ1



Μου άρεσαν όλα τα παιχνίδια. Δεν μου άρεσε το ότι σχεδόν κάθε χρόνο δεν κερδίζω τίποτα, εκτός από πέρσι.

Άννα Μαρία Βασιλειάδη  Δ1



Μου άρεσαν τα ποδήλατα, το ποδοσφαιράκι, το πινγκ πονγκ, το ποδόσφαιρο κ.ά.



Μου άρεσε το Τουκ Τουκ, τους λουκουμάδες και ότι παίζαμε με τους φίλους μας ποδόσφαιρο. Ξέχασα να σας πω ότι μου άρεσε και ο Άγιος Βασίλης.



Μου άρεσε πολύ η χορωδία, η πίτσα, τα Τουκ Τουκ η φάτνη και οι κατασκευές.

Λύδια Κωνσταντινίδου  Δ1



Μου άρεσαν τα αυτοκινητάκια, η ταινία και ο πάγκος με τα ψάρια. Δε μου άρεσε το θέατρο.

Ηρώ Αβρααμίδου  Δ1



Στο παζαράκι πέρασα ωραία και τη μεγαλύτερη εντύπωση μού έκαναν τα Τουκ Τουκ. Εισηγούμαι να έχουμε πιο πολλά Τουκ Τουκ και αν μπορούσαμε να έχουμε Talent Show.

Έμιλυ Βάλεστρομ  Δ1







Μαθητές της Δ2

Μου άρεσε η πίτσα και όταν έπαιζα ποδόσφαιρο με τους φίλους μου.

Μάνος Βασιλειάδης Δ2



Το παζαράκι μού άρεσε επειδή παίξαμε, φάγαμε λουκουμάδες, δουλέψαμε, μιλήσαμε με τους φίλους μας και τραγουδήσαμε πολλά τραγούδια.

Γιώργος Καντζάς Δ2



Μου έκανε εντύπωση το τρενάκι γιατί ήταν ωραία που έκανε δύο γύρους στο σχολείο. Επίσης, μου έκανε εντύπωση η πίτσα, γιατί ήταν χοντρό το φύλλο και ζουμερό.  Μου άρεσε πολύ το παζαράκι του σχολείου μου.

Νεφέλη Κωνσταντινίδου Δ2



Εμένα δεν μου άρεσε, γιατί δεν είχε τίποτα σπουδαίο. Βαριόμουνα. Περίμενα πώς και πώς να φύγουμε.

Βικτώρια  Δ2



Μου άρεσε ότι είχε διάφορα πράγματα για να κάνεις και το φαγητό ήταν ωραίο. Μου άρεσε πολύ.

Άννα Τρανκόζο Δ2



Μου άρεσε γιατί είχε πολλά παιγνίδια και επειδή έπαιζα με την Κατερίνα και τη Σαββίνα.

Άννα Κυριάκου Δ2



Μου άρεσε το χιονισμένο τοπίο, τα ψαράκια, η πίτσα, τα Τουκ Τουκ, ο Άι Βασίλης, ο χιονάνθρωπος, η Βασίλισσα του χιονιού, ο τάρανδος και το ξωτικό.

Άλκηστη Κόμπου Δ2



Το παζαράκι ήταν πολύ ωραίο. Γιατί είχε πολλά παιχνίδια, κατασκευές κι έπαιξα πολύ.

Ειρήνη Πελετιέ Δ2



Το παζαράκι ήταν ένα πολύ ωραίο γεγονός για όλους μας πιστεύω. Ήταν μια αρκετά ωραία εικόνα για την πρώτη τάξη που το είδαν πρώτη φορά. Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ το Τουκ Τουκ και το ότι πωλούσαν ψάρια στο παζαράκι. Ήταν αρκετό καλό το ζυμαράκι, το βάψιμο του προσώπου και το βάψιμο των γύψινων χιονάνθρωπων.

Ήταν μια πάρα πολύ καλή ημέρα!!

Μαρία Κουτούδη  Δ2



Μου άρεσε πάρα πολύ το παζαράκι. Μου άρεσαν όλα τα παιχνίδια και τα πράγματα που είχαμε στο παζαράκι. Όλοι ήταν γεμάτοι έκπληξη και χαρά. Επίσης, έβλεπες τα μικρά παιδάκια και τους μεγάλους να νιώθουν μεγάλη περηφάνια για ένα τόσο όμορφο και καλό σχολείο. Ευχαριστούμε το Σύνδεσμο για όλα. Δεν θέλω να αλλάξει τίποτα του χρόνου.

Δέρβια Παπαδήμου Δ2



Έπρεπε να ήταν λίγο πιο οργανωμένοι, αλλά ήταν καλό. Μου άρεσε πολύ. Είχε  ωραία κρασιά, ψάρια και φαγητά.

Ιάσονας Μανώλη Δ2



Μου άρεσε πολύ, αλλά την ώρα που τραγουδούσαν κάποια παιδιά, κάποια παιδιά έκαναν άλλα πράγματα. Αλλά μου άρεσε κιόλας , γιατί είχε πολλά πράγματα για να ασχοληθούμε. Μου άρεσε πολύ το Τουκ Τουκ.

Ιωάννα Χαραλάμπους Δ2

Μου άρεσε πάρα πολύ το παζαράκι και  ήταν τόσο οργανωμένο, διασκεδαστικό και δημιουργικό. Επίσης, υπήρχαν τόσα ωραία πράγματα και κατασκευές. Κατόπιν αγόρασα κι ένα ωραίο κολιέ.

Μάριαμ  Ανδρέου Δ2



Το παζαράκι του Συνδέσμου Γονέων μου άρεσε πάρα πολύ που είχε Τουκ Τουκ, μικρά ψαράκια, χορωδία. Ήταν πολύ ωραία!

Σοφία Φαρμακά Δ2



Μου άρεσε πάρα πολύ το παζαράκι  γιατί ήταν πάρα πολύ οργανωμένο και ετοιμασμένο πολύ ωραία.

Σαββίνα Πετροπούλου Δ2







Β' Τάξη

Το παζαράκι μου άρεσε διότι υπήρχαν πολλά και διάφορα πράγματα. Επίσης μου άρεσαν οι χειροτεχνίες και το ποδήλατο. Ήταν εξαιρετικό!!! ΟΥΑΟΥ!!!!!!!!
Χριστιάνα Πέτρου 

Μου άρεσε που ποδηλατούσαμε και που παίζαμε πινγκ-πονγκ. Μου άρεσε και που μας έδωσε δώρα ο Άγιος Βασίλης. Πέρασα ωραία!
Αλέξανδρος Γαβριηλίδης

Μου άρεσε πολύ γιατί είχα πάρα πολλά παιχνίδια. Επίσης μ’άρεσε και ο Άη-Βασίλης που έφερε δώρα. Πέρασα τέλεια!!!!!
Σωτηρία Φωτίου

Μου άρεσε πολύ το παζαράκι πους μας ετοίμασε ο Σύνδεσμος γονέων και που ήρθε ο Άη-Βασίλης, η γυναίκα του και ο Ρούντολφ! Πέρασα καταπληκτικά!!!!!!!
Νεφέλη Διακουράκη 


Μου άρεσε πιο πολύ απ΄όλα το ποδοσφαιράκι γιατί είναι διασκεδαστικό. Δεν μου άρεσε και τόσο πολύ το ποδήλατο αλλά ευχαριστήθηκα που ήρθε ο Άη-Βασίλης.
Γιώργος Ττίκκας


Το ποδόσφαιρο μου άρεσε πολύ. Μου άρεσαν οι λουκουμάδες. Από τα παιχνίδια μου άρεσε το πιγκ-πογκ. Θέλω να ξαναπάω!
Χρήστος Ανδρέου 

Μου άρεσε περισσότερο ο Άγιος - Βασίλης και μας έδωσε δώρα. Πέρασα πολύ ωραία!
Γεωργία 

Έχω ενθουσιαστεί αλλά εκείνο που μου άρεσε περισσότερο είναι τα ‘τουκ – τουκ’
Αναστασία 

Ήταν πολύ ωραία και πέρασα υπέροχα.
Κωνσταντίνος Ανδρέου  

Το παζαράκι ήταν τέλειο. Μου άρεσε πολύ το ‘τουκ-τουκ’.
Λορένα  

Πέρασα πολύ ωραία στο παζαράκι. Είχε κλήρωση, αγορές, τετράκυκλα ποδήλατα, πιγκ-πογκ και άλλα. Ήταν καταπληκτικά!!!!
Ελένη Παγλά 

Ήταν καταπληκτικά! Μου άρεσε πολύ. Ενθουσιάστηκα!!!
Νικόλας Καλλής 

Μ’άρεσαν όλα κυρία Ντίνα. Πέρασα καλύτερα από ποτέ!
Ήλια Βάττη  

Μου άρεσε περισσότερο το ποδήλατο. Πέρασα καλά. Ήταν εξαιρετικά.
Δήμητρα Παυλίδου 

Μου άρεσε όταν έπρεπε να φτιάξουμε στολίδια
Ιωάννα Σπόρου 

Μου άρεσαν: Το ποδήλατο, οι λουκουμάδες, τα δώρα, το πινγκ-πονγκ
Δεν μου άρεσαν: Τα πούπουλα, το θεατρικό
Μάρκος Μουσκίδης 

Μου άρεσε πολύ το παζαράκι γιατί αγόρασα πολλά πράγματα, έφαγα λουκουμάδες, έβαψα Άη-Βασιλιδάκια και πέρασα τέλεια!!
Αγγέλικα Παπαδημήτρη 

Μου άρεσε πολύ τα αυτοκινητάκια. Δεν μου άρεσε ο Άγιος Βασίλης. Μου άρεσε το ποδήλατο. Πέρασα καταπληκτικά.
Αντώνης Αντωνίου

Μου άρεσε πολύ το ποδοσφαιράκι και το πινγκ πονγκ και ο Άγιος Βασίλης.
Νικόλας Κυριακίδης

Μου άρεσε το θεατρικό παιχνίδι. Μου άρεσαν οι κατασκευές. Επίσης μου άρεσε πολύ το ποδήλατο.
Χρίστινα Σταύρου

Μου άρεσε περισσότερο το θεατρικό παιχνίδι και οι κατασκευές
Λυδία Σολέα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου